Wednesday 7 November 2012

Druga strona ...

... zimowych cegieł stała się bazą kartki, którą chciałam Was dzisiaj zainspirować :)

Dawno już przymierzałam się do takiego stylu kartek,ale jakoś odwagi brakowało.Dzisiaj już wiem że,to na pewno nie ostatnia kartka w takim stylu  :)




Do wykonania kartki posłużyły mi 
chlapania to domowej roboty "mgiełki".
Jak widać z bardzo niewielkiej ilości materiałów można stworzyć fajną pracę . 
Mam nadzieję że choć odrobinę Was zainspirowałam :) 
Pozdrawiam cieplutko


8 comments:

  1. Спасибо за вдохновение!Очень интересно!

    ReplyDelete
  2. Niech no ja tylko dorwę ten zestaw... ;)
    Śliczna kartka!

    ReplyDelete
  3. Kartka jest fantastyczna. I papierki też już do mnie jadą:)

    ReplyDelete
  4. Ależ piękna kompozycja, cudna kartka :)

    ReplyDelete
  5. Piękna kartka. A papiery Ayeedy genialne.

    ReplyDelete