Monday 23 September 2013

Mediowy ...

Witajcie :) 
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam pracę, która rodziła się w wielkich bólach i bardzo długo ... Tak, tak właśnie było, wena sobie gdzieś poszła, a chęci odeszły za nią, ech takie życie. 
Postanowiłam się nie poddawać i walczę dzielnie, by wena wróciła i przywlekła ze sobą chęci ;) 
Jak wspomniałam blejtram powstawał długo bo ciągle coś mi w nim nie pasowało, ale jak już zaczęłam to skończyć muszę :) Na blejtramie moje zdjęcie z pierwszego w życiu lotu balonem "na uwięzi" - bałam się strasznie, ale pokonałam swojego demona strachu i powiem więcej, dla takich widoków warto było !







Materiały :
Fuksja (tylko kilka malutkich kropeczek) 
papiery 

Pozdrawiam ciepło :) 

1 comment:

  1. Gorgeous project! Love the pretty color palette and textured background!

    ReplyDelete