Thursday 19 December 2013

November layout

Być może trudno w to uwierzyć, ale moim ulubionym miesiącem jest listopad - z jego melancholijną, deszczową atmosferą. Przygotowując ten layout, starałam się odtworzyć kolory mglistych jesiennych poranków. Połączyłam papiery z trzech różnych kolekcji 13@rts - All is love, Faces of spring i najnowszej, Timeless.
Maybe it's hard to imagine, but november - with all its melancholy - is my favourite month! I've made a layout which was meant to resemble the colours of misty autumn mornings. I've used papers from three different 13@rts collections - All is love, Faces of spring and the brand new one, Timeless.



Postawiłam na prostotę i zrezygnowałam z dużej ilości dodatków. Warstwową kompozycję podkreśliłam delikatnymi mediowymi akcentami:
I've decided o keep it simple - no embellishments, just paper layers and some mixed media accents:


Turkusowa farba i perłowa mgiełka złamały dominującą szarość:
I've used turquoise pain and mist to enlighten the layout:


Użyte materiały/Materials used:
Za głosem serca/Follow your heart
Wiatr we włosach/Hair in the wind
Wiosenny poranek/Spring morning
Perfect moment
Good times
Pasta strukturalna/Modelling paste
Mgiełka perłowa jasny turkus/Pearl turquoise light mist
Mgiełka kredowa szara/Chalk grey mist
Farba turkusowy mat/Matte turquoise paint
Tusz kreślarski czarny/Black drawing ink

Dziękuję za odwiedziny bloga, mam nadzieję, że podobała Wam się moja praca :)
Thank you for visiting 13@rts blog, I hope you liked it!

Dorotka




1 comment: