Wednesday 3 May 2017

Heart Shaped Gifts by Marta



Witajcie!
Ostatnio miałam okazję spotkać się z kilkoma fantastycznymi dziewczynami z naszego Zespołu - Fioną, Olgą i Terhi, więc postanowiłam zrobić im małe upominki. Produkty 13arts były w tym bardzo pomocne :) 

Hello!
Lately I had an opportunity to meet some wonderful girls from our Team - Fiona, Olga and Terhi. I decided to make little gifts for them. 13arts products were very helpful here :)  


Jak widzicie użyłam sporo metalowych elementów. Przykleiłam je za pomocą Gel Medium i pokryłam białym Gesso. Następnie wycieniowałam je z pomocą moich ulubionych Shiny Powders. 

As you see I used a lot of metallic elements. I sticked them with Gel Medium and covered it all with White Gesso. Then I added some shadows with my absolutely favorite Shiny Powders. 


Podoba mi się czarno - biały efekt jaki można z ich pomocą uzyskać. Mam nadzieję, że Wam też :) 
I really like the black and white effect reached with them. I hope you like them too :)



Użyłam / I used:

Shiny Powders: Luster Black  Pink Silver  Silk Pearl 



No comments:

Post a Comment