Thursday 9 May 2013

Nowości 13 arts! - New 13 arts products!

Witajcie z naszym asortymencie pojawiło się kilka nowości:
Hello, we want to share our newest products by 13 arts:







Wypełniacz szklany - mikrokulki szklane - 180g. Doskonały do różnych prac artystycznych proszek w postaci małych, szklanych kuleczek - idealny do nadawania faktur, ozdabiania różnych powierzchni, kwiatów. Można przyklejać klejem lub zatopić w medium żelowym. Kolor mikrokulek - przezroczysty. Zastosowanie kuleczek daje świetny efekt - odbijają światło, nadając efekt błyszczenia i blasku.


Glass filler - glass microspheres - 180g. It's perfect for different artistic effects - small, transparent microspheres are ideal for creating textures. You can add them to your flowers or other materials to achieve shining, crystal effect. You can use them on glue or gel medium. 




Wypełniacz polimerowy - mikrokulki plastikowe - poj. 125ml. Doskonały do różnych prac artystycznych proszek w postaci małych, nieregularnych kuleczek plastikowych - idealny do nadawania faktur, ozdabiania  różnych powierzchni, po podgrzaniu nagrzewnicą daje efekt rozlanego wosku. Można przyklejać klejem lub zatopić w medium żelowym. Kolor mikrokulek -  biały.

Plastic filler - plastic microspheres - 125ml. It's perfect for creating textures and other effects. You can use them on glue or gel medium. You can heat it with heating tool, to achieve white - wax effect.

Przykłady:
Examples:



Kulki plastikowe po podgrzaniu:
Plastic filler after heating:

--------------
W naszym sklepie pojawił się również zestaw dodatków do najnowszej kolekcji "Faces of Spring" w super cenie:
You can also find embellishments' kit for "Faces od Spring" collection:






Zapraszamy:)

13 comments:

  1. pięknie :)

    mam pytanie, planujecie mieć w ofercie preparat w rodzaju Glimmer Glam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na chwile obecną nie, ale z pewnością asortyment z czasem będzie się powiększał. Obecnie pracujemy nad nową linią mgiełek. Pozdrawiam:)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Swietnie ze w ofercie pojawily sie mikrokulki! :)

    ReplyDelete
  4. Ja tez się z mikrkulet cieszę bardzo...;)

    ReplyDelete
  5. ale szalejesz! brawo :D

    ReplyDelete
  6. idę na jakiś bank skoczyć... :D te kulki super wyglądają!

    ReplyDelete
  7. Oh My...all those new goodies look amazing!!You rock!!

    ReplyDelete
  8. Hej! Wasze produkty są świetne, jednak mam mały problem. Jako, że pierwszy raz zaopatrzyłam sie w mgiełkę, pewnie ja coś namotałam, ale nie działa mi ten rozpylator, nie mogę wcisnąć tego przycisku, powiedzcie mi może coś tam trzeba przekręcić, albo macie na to jakiś sposób?
    Pozdrawiam : )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety zatykanie atomizera sporadycznie się zdarza, w zakładce "13 arts media" masz dokładne porady jak tego uniknąć:) Natomiast jeśli się zatkał na amen, napisz do mnie na maila - wyślę Ci w ramach reklamacji nowy:)

      Delete
    2. Ojej, ale ja w żadnym razie nie chciałam wymuszać takiej sytuacji : ) Bardzo serdecznie dziękuję za odpowiedź! :) Dokładnie wobec tego zapoznam się z poradami, a w atomizer się zaopatrzę przy następnych zakupach :) Dziękuję :)))

      Delete