Friday 29 August 2014

Tag by Anna Rogalska

Hello everybody!
Today I want to share with you my tag created with papers from the 'Fly Away' collection, flowers, chipboard, stencil and some 13@rts mixed media products here which I will detail below.
 
Witam wszystkich!
Dziś chciałabym pokazać Wam mój projekt taga stworzonego z kolekcji papierów "Fly Away", kwiatów, tekturki, maski oraz niektórych mediowych produktów 13@rts, które szczegółowo wypisałam poniżej. 
 

My fun with paints and gesso! 

Moja zabawa z farbami i gesso! 


Beautiful chipboard - ornament painted with vivid violet and gesso.
 
Piękną tekturkę - serwetkę pomalowałam gesso oraz fioletową farbką.


My wreath of flowers I decorated with gauze, pieces of thread, buttons, glitter and micro glass beads.

Mój kwiatowy wianuszek ozdobiłam gazą, kawałkami nici, guzikami, brokatem i mikrokulkami.

 

 
Thanks for visiting! Have a nice day! 
 
Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia!

Anna Rogalska
 

6 comments: