Saturday 28 November 2015

Art Journal by Anna Rogalska

Hello everybody! Anna Rogalska here. I'd like to share with you my Art-Journal cover which I created at the Aida's workshop.

Witam wszystkich. Tutaj Anna Rogalska. Chciałabym pokazać Wam moją okładkę Art Journalu, którą wykonałam podczas warsztatu u Aidy.

 
I covered almost all the surface with gesso then used a stencil with modeling paste, to create some background texture. I added flower clusters, metal embellishments, crystals & chipboard, mika flakes, grit and then I used 3 different colored mists. 

Pokryłam prawie całą powierzchnię gesso, następnie użyłam maski i pasty modelującej aby stworzyć teksturę tła. Dodałam warstwy z kwiatów, metalowe ozdoby, kryształki, tekturki, płatki miki i żwirki, a następnie użyłam 3 różnych kolorów mgiełek.



I created the next page of the Art Journal, using my favorite grits.
Zrobiłam kolejną stronę mojego Art Journalu, używając moich ulubionych żwirków.


Some close-ups
 
 
Kilka zbliż
 




Products / Materiały 13arts:


*******************************************
Have a nice day!
Miłego dnia!

Anna Rogalska

1 comment: