Friday 13 May 2016

Layout " Enjoy" by Maryse


Hello everyone !!

In my creation, I enjoyed making the doodleling for my flowers.
  I started creating my flowers starting with the Rainbows,
 once the desired effects obtained and dried. I drew my doodlelings overcoat.


Bonjour à tous !!

Pour ma création, je me suis amusé 
à faire du doodleling pour mes fleurs.   J'ai débuté la création
de mes fleurs en commençant avec les Rainbows, une fois l'effets voulu obtenu et séché.
J'ai dessiné mes doodlelings pardessus.

 Somes closes-up

Quelques rapprochements


Products 13@rts

- Paper Anna Rosa /Dreaming
- Rainbow Bordeaux / duo Lilac
- Paint vivid yellow /magneta /scarlett /violet
- Paint matte pink /yellow
- Splash black
- Flowers 
- Chipboard title 


Thanks and see you next time !!

Merci et la prochaine !!

Maryse xx

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Magnifique Maryse !! Beautiful layout GORGEOUS !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu es gentille Carol ..... merci beaucoup !! xx

      Delete
  3. maryse's work is so very inspiring.

    ReplyDelete